Τρίτη, Αυγούστου 12

Λίγα φρούτα κι ένα καρπούζι μόνο

Από τότε που είχα αυτοκίνητο, πάντα είχα τη συνήθεια να έχω συνεχώς γεμάτο το ντεπόζιτο βενζίνης.Προτού ανάψει το προειδοποιητικό λαμπάκι, γέμιζα . .
Ήμουν πάντα έτοιμος γι απρόσμενα ταξίδια, τα οποία και συχνά πραγματοποιούσα.

Στην αρχή γέμιζα με 5000 δρχ

μετά με 8000 δρχ

ύστερα με 10000 δρχ

τότε άρχισα να βάζω πάντα πεντοχίλιαρο.

Μόλις "άναβε" το λαμπάκι, στο πρώτο βενζινάδικο σταματούσα κι έλεγα "πέντε χιλιάρικα"

Όταν αρχίσαμε να πληρώνουμε σε ΕΥΡΩ,
άρχισα πάλι να "ξαναγεμίζω"

-πόσο;

-32 ΕΥΡΩ . . 38€ . . 42€ . .48€ . . 54€ . . 61€

Δεν όμως πάντα αρκετά χρήματα.

Έτσι κι αλλιώς τα ταξίδια μου δεν ήταν πλέον απρόσμενα!

-πόσο;

-20 ΕΥΡΩ!

Άναβε το λαμπάκι κι υπολόγιζα την απόσταση έως ότου να βρω βενζινάδικο με "φτηνή" βενζίνη.

Αν ήταν σχετικά χαμηλή η τιμή της κι είχα να πάω ταξίδι, γέμιζα μόνο αν πλήρωνα με κάρτα . . .

-πόσο;
-κάρτες παίρνετε; . . ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ!

-πόσο;
- 20 ΕΥΡΩ

Άναψε το λαμπάκι, ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.

1,186 το ΛΙΤΡΟ . . ΑΚΡΙΒΑ!

1,165 ΤΟ ΛΙΤΡΟ . . ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟΥ!

1,148 ΤΟ ΛΙΤΡΟ . . ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;

1,119 ΤΟ ΛΙΤΡΟ - ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.

-πόσο;
-15 ΛΙΤΡΑ
-θα έχουμε πρόβλημα με τα "ψιλά"
-Στρογγυλοποίησε το, στο επόμενο ΕΥΡΩ
-τι άλλο θα σας πούνε να κάνετε!
-Ρε φίλε, τώρα μόλις ΣΚΕΦΤΗΚΑ, ότι ο μόνος τρόπος να συγκρίνω τιμές είναι να βάζω συγκεκριμένη ποσότητα.
-ΕΓΩ δεν έχω πρόβλημα.
-Το ξέρω. έχεις τη χαμηλότερη τιμή στη περιοχή, αλλά ο μόνος τρόπος να καταλάβω αν ακριβύνεις τη βενζίνη είναι να βάζω πάντα σε ΛΙΤΡΑ κι όχι σε ΕΥΡΩ.

Φεύγοντας, η γυναίκα μου με ρώτησε
- πόσο έβαλες κι έκανες τόση ώρα;
-16,785 € . . στην ουσία 17 ΕΥΡΩ

-πως έτσι;

-Θέλω να δω πόσα λίτρα βενζίνης καταναλώνει το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένη απόσταση.

Μηδένισα τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και συνέχισα να οδηγώ στην έρημη πόλη . . .

-Αύριο μπορούμε να πάμε στη "λαϊκή";

-ότι πεις μωρό μου, αλλά είμαστε "υπό πίεση"

Κατάλαβε.

-Λίγα φρούτα κι ένα καρπούζι μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου