Τρίτη, Νοεμβρίου 3

ΨΥΧΗ . . . . ΒΑΘΙΑ



Ναι, το έμαθα!

Έγιναν εκλογές, έγινε πρωθυπουργός ο ΓΑΠ
Επίσης, άρχισε να κάνει κρύο κι ήταν επόμενο να ξυπνήσω από τη θερινή μου νάρκη

Όχι, την ταινία Ψυχή βαθιά δεν την είδα ακόμη, αλλά ήμουν στα μέρη που γυρίστηκε

Είχαμε πιει και κάτι τσίπουρα με τον Παντελή Βούλγαρη στον Απόσκεπο Καστοριάς  τότε που έκανε τα γυρίσματα της ταινίας και γνώριζα από τότε λεπτομέρειες

Τα περισσότερα παιδιά που συμμετείχαν στη ταινία "παίζοντας" είτε ως αντάρτες, είτε ως στρατιώτες ήταν φοιτητές του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας και μπράβο στο τμήμα Δημοσίων σχέσεων κι επικοινωνίας της Καστοριάς που είχε τη μεγαλύτερη συμμετοχή

Για πρώτη φορά αναρωτήθηκαν νέοι 18 - 22 χρόνων για τον Εμφύλιο πόλεμο (τουλάχιστον στη Καστοριά)

Στην Αθήνα κι αλλού,οι νέοι δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτα ακόμη.
Ελπίζω όμως να δουν τη ταινία και να καταλάβουν το κλίμα της εποχής

Χωρίς να έχω δει ακόμη τη ταινία ψυχή . . . βαθιά 
Είμαι εντελώς προκατειλημμένος

  • Γνώρισα τον Βούλγαρη στον Απόσκεπο
  • Ήξερα τον Αγγελάκα από Νεάπολη
  • Γνωρίζω τουλάχιστον 10 παιδιά που συμμετείχαν στη ταινία (κομπάρσοι)
  • Πήγα σε κάποια από τα μέρη που γυρίστηκε η ταινία

κι επειδή
Η μάνα μου φυλακίστηκε ως Αριστερή (ΕΠΟΝ) στον Κόκκινο Πύργο (Γιαννιτσά)
κι ο πατέρας μου κυνηγούσε αντάρτες στον Όλυμπο ως χωροφύλακας

κι έζησα κι εγώ μετέπειτα την οικογενειακή τραγωδία τους
Δεν περιμένω από την ταινία, να μου πει τι έγινε τότε

Εγώ δεν είμαι ΚΚΕ, ούτε Φασίστας

Σημείωση: Μερικές φωτογραφίες από το "καζάνι" 
κι από παιδιά του ΤΕΙ με τον Βούλγαρη και τον Αγγελάκα










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου