Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18

Γειά σου Μάννα μου Σμαρώ, με τη κόρη σου τη Βάσω!

Έχω ένα σπίτι, συνεταιρικό με τις 2 μου αδελφές.

Η αγαπημένη μου - η Βάσω - εχθρεύεται τη παρουσία μου στα εγκόσμια.

Η Κούλα, είναι κομμάτι του εαυτού μου,

Και κατοικώ στο χώρο αυτόν, εδώ και 3 χρόνια, χωρίς να μπορώ να δώσω, οικονομικά ανταλλάγματα.

Η αλήθεια είναι πως οφείλω, (πρακτικά) 3600 ΕΥΡΩ . . . . στη Βάσω.

Όπως λένε κι οι kolotrixes "δεν υπάρχει μία"

Το σημαντικό είναι, πως έχω φίλους, που νιώθουν πολύ χειρότερα!

- Φίλε Χ,

- Αυτό το κατάλοιπο, της Βυζαντινής & Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, προσπαθεί να αποδείξει στους υπηκόους του, πως μπορεί να επιβληθεί.

- Φίλε Χ,

Χαίρομαι που βρήκες το τρόπο να γλυτώσεις από τους Ρωμαίους Εκατόνταρχους και τις ομάδες "στρατευμένων δούλων"

- Φίλε Χ,
Γιατί δεν ασχολείσαι με τη Πολιτική;

- Κανένας δε θα σε κυνηγούσε για 11.000 ή για 110.000 η για 1.100.000 ΕΥΡΩ.

- Φίλε Χ,
Πόσο, Μαλάκας είσαι ;

- Σαν την αδελφή μου, που με μισεί, ενώ εγώ θέλω να της Χαρίσω το μερίδιο μου από το ΣΠΙΤΙ και δε ξέρω πως να της πω ότι . . .

Λυπάμαι πάρα πολύ !

- - - Όσο και να το εξετάσω,

- - - ήμαστε δούλοι !


Μα! θα πεθάνω, σαν ελεύθερος άνθρωπος !

ΘΑ πολεμήσω σαν δούλος !

Αλλά θα πολεμήσει, ο υιός μου, σαν ελεύθερος άνθρωπος.

- Ρε μαλάκες . . . .

Δε φτάνουν τα προβλήματα των άλλων,
έχουμε και τα δικά μας τώρα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου